Na Internetu, nemate vremena za drugi utisak. A dobar sadržaj je PRVI utisak koji ostavljate.

Obuka kreirana prema vašim potrebama je dokazano najbolji način da se izdvojite iz gomile i kreirate sadržaj koji vam dovodi klijente.

Sada je i zvanično: copywriting jeste najmoćniji alat koji možete da koristite za izgradnju i pozicioniranje  vašeg brenda. Kao kišobran, pokriva sve marketing aktivnosti i formate – postove, oglase, statuse, video materijale, ebook knjige, infografike, webinare… i čuva vas ne samo od kiše, već i od opasnosti da ostanete na marginama tržišne trke koja se 24 sata, 7 dana u nedelji, odvija na webu.

I nije ova vest sveža, niti sam je ja kao copywriter sa petnaestogodišnjim iskustvom izmislila, ali mogu ukratko da vam opišem u čemu je problem kada copywritingu pristupate površno.

Svaki dan hiljade biznisa objavljuje gomilu sadržaja. I svi oni žive u nadi da će taj sadržaj da se pretvori u lajkove, klikove i saobraćaj na websajtu, i na taj način im donese publiku, klijente, poverenje i prodaju.

A za većinu njih, na žalost – neće. I umesto da se fokusiraju na svoju industriju, nišu, tržište, ciljnu grupu, probleme koje njihova ciljna grupa ima, oni tragaju za još jednom marketing taktikom, koja na kraju ne upali.

Čak i u slučaju da je njihov sadržaj dobar i privlači pažnju, postoji samo mala šansa da će se svi ti lajkovi i aplauzi pretvoriti u odane potencijalne klijente i kupce.

I sama znam – konkurencija je i bolja i veća nego ikad. A publika – nepoverljiva. I šta da uradite po tom pitanju?

Sva sreća, postoji rešenje.

InHouse copywriting trening nije još jedan trening na kom će vaš tim učiti hipotetičke copywriting taktike u domenu “šta bi bilo kad bi bilo”. Ova obuka dizajnirana je za vaše tržište, prema vašim potrebama i potrebama vaših klijenata.

Nećemo se baviti samo teorijom pisanja za web i opštim mestima koje možete pronaći i sami širom weba, već ćemo sve to primeniti praktično. Ovaj interaktivan trening obiluje vežbama, koje vašem timu pružaju mogućnost da piše još bolji sadržaj, još brže. A tada će se dogoditi sjajne stvari:

  • Svi marketing projekti biće gotovi ranije √
  • Ideje za nove kampanje i promocije postaće kreativnije, strateške i “wow” √
  • Svako od članova tima pisaće brže i sa više samopouzdanja √
  • Vaš brend i prodajna poruka zvučaće bolje, izdvojiće se i doneće rezultate √
  • Imaćete više potencijalnih klijenata i više prodaje √

Naši InHouse treninzi čine da se to dogodi, jer na copywriting gledamo kao na kreativnu stranu prodaje.

U potpunosti dizajniran prema vašim potrebama, ovaj trening naučiće vas kako da napišete copy koji prodaje. Potpuno inovativan i jedinstven, osim standardnih copywriting metoda, obiluje primenom mnogih komunikacionih i psiholoških modela, od NLP-a do coachinga, koji će vam pomoći da bolje razumete svoj brend, publiku i klijente. A najbolji deo je taj što je trening interaktivan i praktičan, tako da ćete rezultate videti istog dana.

Tu smo da vam pomognemo da:

  • Kreirate efikasnu content strategiju
  • Ostanete motivisani i inspirisani
  • Istražujete najbrže i najefikasnije moguće
  • Osmislite dobitne content ideje
  • Kreirate zaista dobar sadržaj
  • Promovišete svoj sadržaj na lak i zabavan način
  • Postanete produktivniji i efikasniji u svom radu
  • Revidirate vaš sadržaj i dođete do prave svrhe vašeg copyja

Kompanije troše prilične budžete na content marketing svake godine, zar ne? A previše sadržaja ostaje neprimećeno. Naš InHouse trening nije za kompanije koje će samo potrošiti deo budžeta na ovu obuku. Ovaj trening je kreiran za timove koji zaista žele da unaprede svoj biznis kreirajući kvalitetan sadržaj.

Dobićete sva korisna znanja, veštine, vežbe i alate potrebne da razvijete još profitabilniji biznis, sa dugoročnom bazom srećnih i zadovoljnih klijenata.

*I jedna molba umesto napomene

Pre nego što nas kontaktirate, želimo nešto da vas zamolimo: Gde god budete učili vaše copywriting veštine, od nas ili od nekog drugog, ili sami… molimo vas, naučite ih. Vi i vaša poruka zaslužujete da vas svet čuje, a dobar sadržaj je esencijalna nota, koja će vam u tome pomoći.