Mi se ne bavimo samo teorijom kvalitetnog sadržaja – mi smo kvalitetnim sadržajem izgradili sopstveni biznis.

Isto možete uraditi i vi, koristeći trikove i veštine, već isprobane u praksi. Ako želite da čujete stvari koje ste već hiljadu puta pročitali na webu, mi nismo za vas. Ali, ako vas zanimaju vredne informacije, praktična edukacija, inovativni komunikacioni pristupi, sadržaj koji se izdvaja iz mase, na pravom ste mestu.

Od maja 2016. ŽMK se bavi edukacijom ljudi na temu copywritinga, blogovanja i kreativnog pisanja. Nećemo vas učiti floskulama i svim onim bla-bla-bla prodajnim rečenicama kojima samo popunjavate vaše web stranice. Mi znamo koliko je sadržaj važan, i želimo da i vama prenesemo tu strast. Jer…dobar sadržaj se zasniva na poverenju, a kada imate poverenje vaše publike, vi imate priliku da prodate sve.

Poslednjih godina postali su popularni svi ti moderni izrazi poput content marketinga, content creatora, content writera. Mi ne komplikujemo i pričamo vašim jezikom. Ne podrazumevamo da znate šta su content, context, reach, leads, viral, visual… Verujemo da ako nešto ne možemo jednostavno da vam objasnimo, onda ne možemo uopšte.

Osnivač ŽMK zajednice, Snežana Marković, bavi se copywritingom još od 1998. godine, kada svi ti nazivi nisu bili popularni. Ona je ekonomista po struci, a svoju kratku novinarsku karijeru započela je u dnevnim novinama Politika. Bivša urednica i kolumnista sajtova Budoar.rs i Štaženežele.rs, bivši kolumnista online magazina Moodiranje.com, pisac, bloger, copywriting konsultant, autor na stotine copyja širom Interneta, sa osmogodišnjim iskustvom u softverskoj i ICT industriji, cyber kreativac i NLP Master.

ŽMK je nastao kao ideja personalnog bloga koji bi umrežavao kreativce. Evoluirao je u zajednicu u kojoj uvek možete naučiti nešto novo, inspirativno i korisno.

Pored Copy radionice – kreativne škole copywritinga, sa klijentima radimo i individualno. A kakvi bismo mi pisci bili da ne možemo da vam pružimo i usluge pisanja sadržaja? Iza nas stoje merljivi rezultati, ali ono šta nam je osnovni kriterijum uspeha jesu utisci naših polaznika i klijenata.

Sve što radimo isprobali smo sami gradeći sopstveni brend. Bez plaćenih reklama. Bez velike finansijske podrške. Bez velikog tima.

Samo kvalitetnim sadržajem, istrajnošću, kontinuiranim usavršavanjem i kreativnošću. O tome da li smo uspeli, dovoljno govori činjenica da vi sada sedite i čitate ovaj tekst, zar ne? Ok, možda ne sedite.

Zbog vas i zbog nas nastavićemo da učimo, rastemo i budemo još bolji. Ali jedno možemo da vam obećamo. Naš cilj ostaće uvek isti: da vas motivišemo, naučimo i podržimo da kreirate što bolji sadržaj koji će vama pomoći da ostvarite vaše ciljeve.

I u virtuelnom i u nevirtuelnom svetu sve je razmena i sve se zasniva na poverenju. Ne ide loše za dobro i dobro za loše. Dobro za dobro. Osim konkretnih veština, to je ono čemu želimo da vas naučimo.

Poverenje, rečima. A reči prodaju. Tačka.

Vaš ŽMK tim